АВТО-РЕГІОН

Країна: Україна

Тривалість: 8 місяців

Ніша: дистрибуція вантажних автомобілів, спецтехніки та автобусів

Послуга: комплексний консалтинговий проект

 

Реалізовано: 

  • Проведена реструктуризація відділу продажів та здійснено розподіл на 2 окремі напрями продажів: автобуси та вантажний транспорт
  • Сформована команда продажів з керівника відділу та 2-х менеджерів з продажів
  • Прописано посадові карти та регламенти роботи під кожну позицію відділу
  • Сформована та наповнена програма адаптації для швидкого навчання стажистів та занурення в робочі процеси
  • Сформовано план продажів, а також систему фінансової мотивації для відділу з чіткими KPI
  • Прописано скрипти продажів під всі канали та етапи спілкування: обробка вхідного запиту, робота з базою, холодні продажі, робота із запереченнями, підготовка до зустрічі, проведення зустрічі, робота на виставці, шаблони для соцмереж тощо
  • Проведені атестації менеджерів по кожному скрипту
  • Сформована програма нематеріальної мотивації
  • Розроблена воронка продажів з описом бізнес-процесів по етапам ведення клієнта
  • Підготовлено ТЗ для впровадження CRM-системи
  • Проведені тренінги для менеджерів з продажів по етапам та технологіям ведення перемовин
  • Проведені тренінги для керівника ВП по управлінню відділом продажів
  • Розроблено функціональну карту, а також точку контролю для КВП
  • Розроблено чек-лист проведення щомісячних one-to-one бесід, а також планерок
  • Впроваджено регулярний ритм щоденних планерок
  • Розроблено формат звітності для менеджерів та керівника відділу, а також впроваджено його в роботу
  • Сформовано чек-листи оцінювання записів розмов 
  • Впроваджено регулярний ритм щотижневих калібрувань
  • Розробили комплексний бренд-бук АВТО-РЕГІОН, який став фундаментом для всіх брендових ініціатив.
  • Створили діджитал бренд-бук АВТО-РЕГІОН, адаптований для цифрових платформ і засобів комунікації
  • Визначили УТП для сервісів та послуг АВТО-РЕГІОН, включаючи автозапчастини та дилерство, що дозволило нам чітко позиціонувати компанію на ринку.
  • Розробили та втілили бюджети на просування, а також організували презентації нових брендів і продуктів, забезпечуючи цілісність та ефективність маркетингових заходів
  • Провели контроль за дотриманням бюджетів на просування та успішність презентацій нових брендів і продуктів.
  • Оновили візуальний образ, фірмовий стиль та дизайн Авторегіон у відповідності до нових УТП, підкреслюючи унікальність та сучасність бренду
  • Створили процес роботи з грантовими програмами, розширюючи можливості фінансування та розвитку

 

Результат:

  • Сформовано чіткий фокус кожної команди продажів на своїй категорії ТЗ для продажу
  • Управління продажами напряму автобусів перейшло в зону відповідальності нового КВП, і мінімізоване залучення керівника напряму, який займався всіма процесами
  • Запущено системний пошук та залучення нових клієнтів в холодну (на відміну від очікування вхідних звернень як до цього)
  • Менеджери з продажів самостійно проводять зустрічі з крупними потенційними клієнтами, мінімально залучаючи керівника
  • Менеджери використовують етапи та технології продажів в своїй роботі замість простого консультування, як було до цього
  • Компанія стала трендсеттером щодо електрифікації транспорту муніципального
  • Виконаний план з продажів
  • Продано перші шкільні автобуси (власне виробництво компанії з турецьким партнером)