Progress

Країна: Узбекистан

Тривалість: 1,5 місяці

Ніша: меблева фабрика

Послуга: аудит, стратегічна сесія

 

Реалізовано: 

 

  • Проведено стратегічну сесію

 

Аудит:

  • Проведено аналіз поточних бізнес-процесів компанії та виявлено зони росту
  • Проведений аналіз відділу маркетингу 
  • Проаналізована система управління персоналом
  • Проаналізовано соціальні мережі та веб-аналітика
  • Проведений аудит управлінських процесів
  • Проведений аудит системи продажу
  • Проаналізовані HR-процеси
  • Проведені тет-а-тет зустрічі з ТОП-менеджментом компанії

 

Результат 

 

Стратегічна сесія:

 

  • Прописані підсумки минулого року та встановлено цілі компанії із стратегіями досягнення
  • Пропрацьовані блоки маркетингу, продажів, продукту, команди, фінансів та ін.
  • Розподілено зони відповідальності
  • Прописані фінансові та нефінансові цілі
  • Розроблена стратегія посилення бренду та маркетингу
  • Визначено плюшки для клієнтів (wow-ефект)
  • Продумана концепція залучення нових клієнтів
  • Розроблений файл з оцифрованим планом дій, з розписаними завданнями та відповідальними на квартал
  • Проведено інструктаж з контролю виконання поставлених завдань під час стратегічної сесії

 

В результаті проведеного аудиту отримано експертний звіт, який включає:

 

  • Які канали потрібно задіяти для залучення ЦА
  • Потенціал та ефективність рекламних каналів, і які додаткові канали ви можете задіяти для просування продукту
  • Як побудувати управління відділом продажу, маркетингу та HR
  • Результат аналітики, ключових показників та рекомендації щодо впровадження додаткових показників ефективності
  • Як оптимізувати процеси у відділах (план по оптимізації)
  • Аналіз існуючої системи мотивації та рекомендації з прикладами розроблених KPI для співробітників компанії
  • Аналіз та рекомендації щодо покращення HR-процесів
  • Аналіз по кожному співробітнику (сильні сторони, ризики, план розвитку)
  • Рекомендації щодо покращення управлінського механізму
  • Покроковий алгоритм впровадження запропонованих змін для досягнення цільових показників з продажу