У межах консалтингових проєктів спостерігаю картину, коли власники та ТОПи переконані, якщо співробітнику запропонувати ринкову заробітну плату, то він вже повинен викладатися в роботі на 100% і працювати 24/7. Адже йому дають можливість заробити, що ще потрібно співробітнику.
Ми живемо в епоху великих можливостей, коли є велика вибірка вакансій для кандидатів під різні запити. На одному сайті вакансій майже 200 тисяч нових вакансій публікується щомісяця, а є ще безліч інших каналів залучення кандидатів.
Тому, якщо ви дійсно хочете співробітника класу А, який отримує офер одразу після співбесід, а не того, кого нікуди не хочуть брати, будьте готові, що ринкова заробітна плата — і так само собою зрозуміле поняття для такого співробітника.
Співробітникові класу А цікаво розвиватися і працювати з великими проєктами та гравцями на ринку. Вище за масштабами, ніж було на попередніх місцях роботи. Такі співробітники завжди прагнуть розвивати свої скіли та брати на себе нові виклики.
Лідеру приємно і цікаво бути серед лідерів і таких же однодумців, щоб було і здорове суперництво, і плідна сумісна робота.
У кожної людини це своє поняття. Але якщо в цілому, то хороший керівник — цей той, за яким хочеться йти та вчитися. Той, з кого можна взяти приклад, той, що зможе надихнути й зарядити.
Співробітник завжди в тренді, стежить за змінами на ринку, технологіями та додатковим навчанням. Якщо надати йому цю можливість з боку компанії, він буде вдячний і оцінить це. Всі нові напрацьовані знання впроваджуватиме в компанії, в якій працює.
Все, що співробітник знає, він і буде вкладати у свою роботу, навіть якщо до цього в компанії так не робили. Це зіграє вам в плюс. З практики бачу, коли довго відмовляти в ініціативі, співробітник замовкає зі своїми ідеями назавжди. Оскільки не бачить в цьому сенсу.
Дайте шанс співробітнику працювати над проєктами, які він не робив. Співробітники швидко втрачають натхнення, якщо їм не давати виклики. Допоможіть співробітнику набути нових навичок крізь нові виклики.
Не потрібно ставити такого співробітника в жорсткі рамки, час чи графіки (звісно, якщо у вашій сфері це реально). Він звик працювати на результат, а не відсиджувати робочі години, і через жорсткі рамки ви, навпаки, отримаєте менше ефективності від таких співробітників. Оскільки на ентузіазмі він може працювати понаднормово.
Це про набуття нових навичок, які співробітник набуває, працюючи у вашій компанії. Якщо він сильнішає, в плані експертизи, завдяки вашій компанії — це те, що потрібно.
Дайте можливість приймати важливі самостійні рішення. Співробітник відчуває довіру і з його боку зростає рівень відповідальності. Такі співробітники не захочуть підвести, адже ви йому довірили прийняття рішень.
Такі співробітники обирають компанію не на кілька місяців, а обирають команду однодумців на роки. Важливо, щоб СЕО був відкритий у своїх намірах і планах, давав чітку карту зростання, як можна рухатися далі та зростати разом з компанією. Також обов’язково слід виконувати обіцянки, які ви надали співробітнику на старті.
Якщо ви з самого початку розумієте, що ваші наміри й очікування кандидата не збігаються, не обіцяйте йому золоті гори, адже через кілька місяців настане викриття, і людина піде, а ви знову повернетесь до пошуку кандидата.
Публікація розміщена також на платформі Дія.Бізнес