ЯКІ ФАКТОРИ ВАЖЛИВІ ДЛЯ СПІВРОБІТНИКІВ КЛАСУ А?

У межах консалтингових проєктів спостерігаю картину, коли власники та ТОПи переконані, якщо співробітнику запропонувати ринкову заробітну плату, то він вже повинен викладатися в роботі на 100% і працювати 24/7. Адже йому дають можливість заробити, що ще потрібно співробітнику.

Ми живемо в епоху великих можливостей, коли є велика вибірка вакансій для кандидатів під різні запити. На одному сайті вакансій майже 200 тисяч нових вакансій публікується щомісяця, а є ще безліч інших каналів залучення кандидатів.

Тому, якщо ви дійсно хочете співробітника класу А, який отримує офер одразу після співбесід, а не того, кого нікуди не хочуть брати, будьте готові, що ринкова заробітна плата — і так само собою зрозуміле поняття для такого співробітника.

Чинники, які гратимуть роль для співробітника класу А:

  • Масштабні цікаві проєкти

Співробітникові класу А цікаво розвиватися і працювати з великими проєктами та гравцями на ринку. Вище за масштабами, ніж було на попередніх місцях роботи. Такі співробітники завжди прагнуть розвивати свої скіли та брати на себе нові виклики.

  • Команда. Робота з найкращими співробітниками

Лідеру приємно і цікаво бути серед лідерів і таких же однодумців, щоб було і здорове суперництво, і плідна сумісна робота.

  • Хороший керівник

У кожної людини це своє поняття. Але якщо в цілому, то хороший керівник — цей той, за яким хочеться йти та вчитися. Той, з кого можна взяти приклад, той, що зможе надихнути й зарядити.

  • Навчання нового

Співробітник завжди в тренді, стежить за змінами на ринку, технологіями та додатковим навчанням. Якщо надати йому цю можливість з боку компанії, він буде вдячний і оцінить це. Всі нові напрацьовані знання впроваджуватиме в компанії, в якій працює.

  • Схвалення ініціатив

Все, що співробітник знає, він і буде вкладати у свою роботу, навіть якщо до цього в компанії так не робили. Це зіграє вам в плюс. З практики бачу, коли довго відмовляти в ініціативі, співробітник замовкає зі своїми ідеями назавжди. Оскільки не бачить в цьому сенсу.

  • Отримання нових викликів

Дайте шанс співробітнику працювати над проєктами, які він не робив. Співробітники швидко втрачають натхнення, якщо їм не давати виклики. Допоможіть співробітнику набути нових навичок крізь нові виклики.

  • Свобода, робота на результат

Не потрібно ставити такого співробітника в жорсткі рамки, час чи графіки (звісно, якщо у вашій сфері це реально). Він звик працювати на результат, а не відсиджувати робочі години, і через жорсткі рамки ви, навпаки, отримаєте менше ефективності від таких співробітників. Оскільки на ентузіазмі він може працювати понаднормово.

  • Можливість стати експертом

Це про набуття нових навичок, які співробітник набуває, працюючи у вашій компанії. Якщо він сильнішає, в плані експертизи, завдяки вашій компанії — це те, що потрібно.

  • Можливість приймати рішення

Дайте можливість приймати важливі самостійні рішення. Співробітник відчуває довіру і з його боку зростає рівень відповідальності. Такі співробітники не захочуть підвести, адже ви йому довірили прийняття рішень.

  • Щирість намірів на співробітника

Такі співробітники обирають компанію не на кілька місяців, а обирають команду однодумців на роки. Важливо, щоб СЕО був відкритий у своїх намірах і планах, давав чітку карту зростання, як можна рухатися далі та зростати разом з компанією. Також обов’язково слід виконувати обіцянки, які ви надали співробітнику на старті.

Якщо ви з самого початку розумієте, що ваші наміри й очікування кандидата не збігаються, не обіцяйте йому золоті гори, адже через кілька місяців настане викриття, і людина піде, а ви знову повернетесь до пошуку кандидата.